SKIP TO CONTENT
ISTORIJA

AUTOMOBILIŲ GAMINTOJO PEUGEOT ISTORIJA

AUTOMOBILIŲ GAMINTOJO PEUGEOT ISTORIJA

Su savo didžiausiais išradimais ir gausiais laimėjimais, Peugeot parašė didelę dalį gražiausių automobilių istorijos puslapių. Kartu su XXI amžiaus iššūkiais Peugeot nuotykiai tęsiasi.

1810

Pramoninio „PEUGEOT“ nuotykio pradžia

Šeimos verslą 1810 m. įkūrė Jean-Frédéric ir Jean-Pierre II PEUGEOT, rekonstruodami šeimos valdomą vandens malūną vietovėje Sous-Cratet, esančioje Hérimoncourt (Doubs) komunoje, į plieno gamyklą. Kiekviena iš šios šeimos medžio atšakų rūpinosi vis kitokio tipo produktų gamyba, tačiau visiems šiems produktams bendras bruožas –visi jie buvo gaminami iš plieno (įrankiai, spyruoklės, skėčių konstrukcijos, korsetų rėmai, kavamalės, laikrodžiai, dviračiai ir kt.).

1889

Garinio triračio pristatymas

Pasaulinėje Paryžiaus parodoje Armand Peugeot pristato pirmą savaeigę transporto priemonę (prekybai nepateiktą), pavadintą Peugeot vardu: sukurtą kartu su inžinieriumi Léon Serpollet.

1948

203: 1-asis automobilis su monokokinio tipo kėbulu

203-asis yra pirmas po karo pagamintas automobilis. Tai taip pat pirmas monokokinio tipo modelis su sferiškai išgaubta variklio galva ir V formos vožtuvais, o taip pat tai yra pirmasis Peugeot, kurio buvo pagaminta daugiau nei 1/2 milijono egzempliorių.

404-ojo pristatymas rinkai

404-ąjį suprojektavo Pininfarina. Jo kampuotos linijos ir stiklinių paviršių ploto padidinimas suteikė modernumo ir elegancijos, o tai stipriai skyrėsi nuo penkiasdešimtųjų metų modelių…                      

1961-aisiais, 404-ajame buvo sumontuotas pirmasis variklis su tiesioginiu įpurškimu

 

1968

504 pristatymas rinkai: radikaliai naujas stilius ir įranga

1969-aisiais išrinkto metų automobiliu Europoje, 504-ojo tarp visų Peugeot modelių karjera ilgiausia (iki 2006-ųjų išleista 3 700 000 egzempliorių). Nors buvo sukurtas vidurinės klasės atstovams, dėl savo ištvermingumo jis tapo Afrikos ir Pietų Amerikos kelių karaliumi.

1972

104-ojo pristatymas rinkai


Šūkis „Kiekvienas Peugeot tik 3,58 m“ primena, kad jis buvo pats mažiausias keturių durų hečbekai  pasaulyje.

1979

604-iojo pristatymas rinkai

Dėl jo stiliaus ir dydžio jį pamėgo aukščiausios Valstybės institucijos. 604-ajame įmontuotas pirmasis turbo dyzelinis variklis, kuris pateiktas prekybai Europoje.

1983

205-ojo pristatymas rinkai: „šventas numeris“

Peugeot išgelbėjęs pasisekimas. Jis du kartus tapo ralio pasaulio čempionu ir du kartus laimėjo lenktynes Paryžius - Dakaras. Jis bus labiausiai parduodamas automobilis Prancūzijoje ir labiausiai eksportuojamas prancūziškas automobilis.

1987

405-ojo pristatymas rinkai

1988-aisiais, su savo naujuoju šeimyniniu 405, Peugeot, jau antrą kartą savo istorijoje, laimėjo Europos metų automobilio vardą.

1997

Pininfarina sukurto 406 kupė pristatymas rinkai


Dėl savo nemirtingo dizaino jis tapo kolekcionuojamu automobiliu. Jis yra pirmasis kupė, siūlomas su dyzeliniu varikliu (2001).

1998

206-ojo, kurio pagaminta 7 326 029 egzemplioriai

206–asis 3 kartus tapo ralio pasaulio čempionu. Jo CC versija (2000) vėl grąžino į madą, Peugeot pradėtų gaminti 1934 metais „transformuojamų kupė“ madą.

2016

3008-ojo pristatymas rinkai

Savo stiliumi, vidaus dizainu ir patogumais pripažinimą pelniusį naująjį Peugeot 3008, 58 Europos žurnalistų komisija 2017-aisias išrinko Metų automobiliu.

Tai pirmasis apdovanotas SUV nuo pat apdovanojimo įsteigimo 1964-aisias ir penktas Peugeot, išrinktas Metų automobiliu po 308-ojo 2014-aisiais, 307-ojo 2002-aisiais, 405-ojo 1988-aisiais ir 504-ojo 1969-aisiais.

 

2019

PEUGEOT PARTNER

„PEUGEOT PARTNER“ pelnė „International Van Of The Year 2019“ apdovanojimą,– tai jau penktas „PEUGEOT“ automobilis, gavęs „Van Of The Year“ nuo pat apdovanojimų įsteigimo 1992 m.

Dėmesį patraukė dvi didelės, nematytos naujovės: perkrovos indikatorius, kad saugiai krautumėte krovinius, ir „Surround Rear Vision“ sistema: naudojantis kamera galima stebėti „akląją zoną“.

„PEUGEOT PARTNER“ pasižymi išskirtiniu, pasaulyje pirmą kartą šiame segmente pritaikytu „PEUGEOT i-Cockpit®“, suteikiančio naują kokybiškesnio vairavimo patirtį.

„International Van Of The Year“ apdovanojimai egzistuoja nuo 1992 m. Komisiją sudaro 25 Europos žurnalistai bei nepriklausomų lengvųjų komercinių transporto priemonių žurnalų leidėjai.

 

Le prix « International Van Of The Year » existe depuis 1992. Le jury est composé d’un panel européen de 25 journalistes et éditeurs de magazines indépendants, spécialisés dans les véhicules utilitaires légers (VUL).

2020

Naujasis „PEUGEOT 208“ 60 žurnalistų, automobilių ekspertų iš 23 Europos šalių buvo išrinktas 2020 metų automobiliu. Komisija pasveikino dėl variklių linijos: klientai galės pasirinkti elektros, benzininį ar dyzelinį variklį. Komisijos nariai taip pat balsavo už drąsų dizainą ir naujojo „PEUGEOT 208“ technologijas,– taip 6-as „PEUGEOT“ buvo tituluotas Metų automobiliu.

 

6 kartus tituluotas „PEUGEOT“ patenka į tituluočiausių prekių ženklų trejetuką metų automobilių apdovanojimuose. Šiuo prestižiniu apdovanojimu papildomas jau 12-os „PEUGEOT 208“ gautų tarptautinių apdovanojimų sąrašas.

2021

NAUJASIS „PEUGEOT“ VEIDAS

 

 

Naujasis aukščiausios klasės PEUGEOT 308 vilioja stipriu ir dinamišku charakteriu. Kad kiekviena akimirka priklausytų tik Jums, galėsite naudotis itin novatoriškomis „Peugeot i-Cockpit®“ technologijomis, kurios sustiprins visus pojūčius. Vairavimo komforto teikia suderinti efektyvumas ir dinamika. Judėkite į priekį su naująja įkraunamų hibridų, benzininių ir dyzelinių variklių gama.